Καλώς ήλθατε στο Δημοτικό Σχολείο Μερόπης!

Για να δούμε, τι θα δούμε!!!


Τα παιδιά μας!

Τα παιδιά μας!
Σχολικό Έτος 2017-2018

Τρίτη, 2 Μαρτίου 2010

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ

Το Σάββατο 20 φεβρουαρίου στην Πάτρα, πραγματοποιήθηκε το σεμινάριο του "Δικτύου Σχολικής Καινοτομίας", στο οποίο συμμετέχει το σχολείο μας. Εκεί συναντήσαμε τον συντονιστή της ομάδας μας τον κ. Παπαγεωργίου Γιώργο, όπου αναλύσαμε τον τρόπο διεξαγωγής και εκπόνησης της εργασίας μας (Λέξεις χαμένες στο χρόνο). Επίσης αναλύσαμε την πορεία της εργασίας και τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα της απο πλευράς μαθητή και εκπαιδευτικού. Μέσα απο την συζήτηση και την ανάλυση, φτάσαμε σε πολύ εποικοδομητικά συμπεράσματα γα τον τρόπο εκπόνησης του αντικειμένου μας.
Στο σεμινάριο παρευρέθηκαν και άλλες ομάδες σχολείων απο άλλους νομούς, ανταλάσσοντας απόψεις για τις διαστάσεις της καινοτομίας στα προγράμματά μας
.
Τέλος να ευχαριστήσουμε τον συντονιστή μας για την βοήθεια του και τις πολύτιμες συμβουλές και ιδέες του.




1 σχόλιο:

  1. Προς το Blog σας
    Ένα νέο blog γεννήθηκε με σκοπό να δώσει βήμα σε όλους τους Έλληνες ..Ένα Blog όπου μπορεί ο καθένας μας να γράφει ότι τον απασχολεί επώνυμα η ανώνυμα…ένα blog που δίνει την ευκαιρία σε όλους τους Έλληνες να πούνε όλα αυτά που μέχρι τώρα διστάζανε να πούνε .. Αν θέλεις και εσύ να κάνεις κάτι για όλη αυτή την απάτη που βλέπεις γύρο σου ..έλα μαζί μας …..Το Blog σου δίνει την δυνατότητα να ακουστή η γνώμη σου σε ένα ευρύ κοινό χωρίς πολιτικούς ,κομματικούς ,εθνικούς, θρησκευτικούς, η άλλους περιορισμούς .
    Κάνε τώρα την αρχή έλα μαζί μας…………
    Οι απόψεις που θα γράφεις εδώ δεν λογοκρίνονται σε καμιά περίπτωση και δημοσιεύονται ακέραιες
    Ζητάμε και την δική σας στήριξη καθώς το Blog προωθεί τις απόψεις των Blogger και των πολιτών, και όχι δικές μας…..
    www.ksipnistere.blogspot.com

    www.ksipnistere.gr
    Βάλτε και εμάς στη λίστα με τα ιστολόγια σας... ότι θέλετε μπορείτε να το στείλετε στο e-mail μας και από κάτω το link σας και δημοσιεύετε ακέραιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή